آسانسور کارگاهی آلیماک ۱.۵ تن

آسانسور کارگاهی آلیماک ۱.۵ تن

آسانسور کارگاهی آلیماک ۱.۵ تن جهت استفاده در ساخت و سازهای عظیم برای بالا بردن نیروی انسانی و مصالح ساختمانی به کار گرفته می شود.
آسانسور آلیماک نام یکی از برند معروف بین آسانسور های ساختمانی می باشد.که امروز در بیشتر ساختمان های نیمه کاره با ارتفاع زیاد مثل برج استفاده می شود.

اسد ماشین وارد کننده انواع آسانسور و تاور کرین در ایران می باشد .

 

آسانسور کارگاهی آلیماک ۱.۵ تن

آلیماک Alimak

برند

مدل

۲۰۰۸

سال ساخت

سوئد

کشور سازنده

۱.۵ تن

ظرفیت

برای اطلاع رسانی لز قیمت ها با شماره تلفن ۲۲۷۷۹۹۱۰ تماس حاصل فرمایید

قیمت

 

آلیماک چیست ؟

آسانسور کارگاهی آلیماک ساخت کشور سوئد می باشد و با مقاومت بالا جهت شرایط نامساعد کارگاهی طراحی شده است که به منظور دسترسی کارگران به طبقات و همچنین انتقال مصالح در مرحله پایانی نازک کاری در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه آلیماک از فولاد ساخته شده و بر روی دکل نصب می شود. آسانسور کارگاهی آلیماک بر اساس ظرفیت بارگیری قابل خریداری و نصب می باشد. آلیماک درکارگاه های مختلف با تناژمختلف قابل استفاده می باشد.

آسانسور کارگاهی آلیماک
آسانسور کارگاهی آلیماک

موارد استفاده از آسانسور کارگاهی آلیماک

زمان استفاده از این اسانسور در مراحل نازک کاری ساختمان و بنا میباشد مانند حمل کاشی و سرامیک . گچ کاری ساختمان و حمل و نقل کارگران و افراد پروژه میباشد. اصولا در ساختمان های بالای ۲۰ متر از آسانسور کارگاهی برای راحتی بیشتر و سرعت در کار استفاده میکنند. البته کاربرد این اسانسور در ساخت نیروگاهها و معادن و سد سازی و غیره نیز میباشد.

برای اجاره تاورکرین وارد این صفحه شوید و اطلاعات را از ما بپرسید .

نصب آلیماک

نصب آلیماک کارگاهی از جمله مهم ترین کارهایی است که الزاماً باید بعد از خرید دستگاه مورد نظر انجام دهید. کاری که باید به وسیله تیمی خبره و کاردان و البته با بهترین قیمت اجاره آسانسور کارگاهی برای شما انجام شود. کسانی که به طور دقیق از روند نصب آسانسور کارگاهی اطلاع داشته باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن این کار را برایتان انجام دهند.

اگر سیستم برق و وسایل مورد نیاز برای روشن کردن تاور کرین نیاز دارید میتوانید مقاله برق تاور کرین چیست؟ را مطالعه کنید.

جهت استفاده از آسانسور کارگاهی آلیماک باید به کاربرد صنعتی این تجهیز دقت داشت. آسانسور کارگاهی آلیماک دارای دکل قابل تنظیم برای ارتفاع بلند می باشد. به طوری که تا بالاترین طبقات برج ها و آسمان خراش ها قابل استفاده است. حضور اپراتور هدایت کابین الزامی بوده و اشخاص حق استفاده از آسانسور کارگاهی آلیماک به تنهایی را ندارند.

بعد از انتقال نفرات و بار به داخل کابین درب اتاقک فلزی بسته و حرکت بین طبقات توسط اپراتور انجام می شود. نیروی محرک کابین برق سه فاز صنعتی می باشد و توسط دیزل ژنراتور و یا کنتور برق صنعتی تغذیه می شود.

ایمنی آسانسور کارگاهی

از آسانسور کارگاهی آلیماک برای انتقال و حمل مصالح، ابزار، تجهیزات و حتی افراد استفاده می شود، به همین دلیل رعایت نکات ایمنی در آسانسورهای کارگاهی اهمیت زیادی دارد. در واقع می توان گفت که هر چه به نکات ایمنی آسانسورهای کارگاهی بیشتر توجه شود، به همان میزان کمتر شاهد به خطر افتادن جان و مال افراد و کاهش خسارات و تلفات هستیم.

یکی از اصلی ترین خدمات اسد ماشین مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین  و انواع اسانسور می باشد. اسد ماشین تنها نماینده پتن در ایران میتواند شما رو در امر یاری کند مشاوره و اجرا .

در زیر به برخی از نکات که باید به آن ها توجه شود، اشاره خواهیم کرد:

• ایمنی چاه بالابر آسانسور کارگاهی: اولین نکته ایمنی آسانسور کارگاهی در رابطه با چاه بالابر آن است. فضای چاه بالابر باید کاملا پوشیده و دارای دیوارها، کف و سقف مستحکم باشد. در فضای چاه بالابر آسانسور کارگاهی باید مواردی مانند: وزنه تعادل،کابین، سیم بکسل ‌ها، ضربه گیرها، ریل‌ های راهنما، فلکه هرز گرد، گاورنر، لامپ ‌های تونلی، پریز و کلید قطع اضطراری وجود داشته باشد.

• دیوارهای آسانسور کارگاهی: نکته دیگر متعلق به ایمنی آسانسورهای کارگاهی مربوط به دیوارهای آن است. دیوارها نباید دارای ترک و حفره باشند و همچنین می بایست کاملا صاف باشند. کف چاهک نیز باید کاملا تراز و یکنواخت باشد.

ایمنی ضربه گیرهای آسانسور کارگاهی: در حالتی که کابین یا وزنه تعادل از حدود تعیین شده در درون چاهک تجاوز کند و امکان عکس العمل با کف چاهک اتفاق بیفتد، این وسیله (ضربه گیر) از عکس العمل آن جلوگیری خواهد کرد.

• سیستم ایمنی آسانسور کارگاهی (پاراشوت): این نکته از دستورالعمل ایمنی آسانسورهای کارگاهی مربوط به قطعاتی است که دارای استاندارد اجباری هستند. این قطعات در صورت بروز هر گونه خرابی، پاره شدن سیم بکسل یا اضافه بار باید به ایمنی آسانسور کارگاهی کمک کنند. در صورتی‌که سرعت به سمت پایین کابین در آسانسور، بیش از حد مجاز باشد، دستور گاورنر سبب عمل کردن پاراشوت شده و کابین پس از طی مسافت مشخصی باید بایستد.

مشخصات آسانسور کارگاهی آلیماک

  • 30 الی 35% صرفه جویی بیشتر در مصرف برق
  • سامانه حرکت نرم و بدون شوک در زمان حرکت و همچنین زمان ایستاد
  • استفاده از بهترین متریال و مقاوم در گیربکسهای مخصوص آسانسور کارگاهی که در مقابل فشار و شوک مقاومت زیادی دارند
  • . ابعاد بزرگ کابین آسانسور 300×330×165
  • دارای بالاترین سرعت در بین آسانسور های کارگاهی (39 متر بر دقیقه)
  • دارای حفاظ برای محل استقرار ثابت برای ایمنی بیشتر و نیز برای کابین متحرک

قیمت آسانسور کارگاهی آلیماک

همانطور که گفته شد این دستگاه ها دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام دارای یک سری ویژگی ها و مشخصات هستند که همین موارد باعث اختلاف قیمت آلیماک میشود و نمیتوان قیمت های ثابت و مشخصی برای این دستگاه ها ذکر کرد.

اما میتوان گفت که عوامل زیادی هستند که در قیمت خرید آسانسور کارگاهی تاثیر گذارند که از جمله آن ها می توان به حداکثر ظرفیت باربرداری، حداکثر سرعت حرکت، ابعاد کابین ، حداکثر ارتفاع، تعداد موتورها، نوع سکشن ، برند دستگاه و نوع تابلو برق ( اینورتر یا کنتاکتوری بودن تابلو برق ) اشاره کرد.

خرید آلیماک

ما در سایت اسد ماشین از معتبرترین برندهای دنیا بهترین آسانسورهای کارگاهی را جهت فروش و اجاره به مشتریان عرضه میکنیم.
اگر قصد خرید آلیماک را دارید و هنوز نمیدانید کدام مدل آن برای پروژه شما مناسب است؟ با کارشناسان اسد ماشین تماس بگیرید و مشاوره رایگان را در مورد آسانسور کارگاهی آلیماک دریافت کنید.

نمایندگی آسانسور آلیماک

شرکت اسد ماشین وارد کننده و بزرگ ترین عرضه کننده انواع تاور کرین و نمایندگی آسانسور آلیماک در ایران و همچنان عرضه کننده انواع برند های تاور کرین یا جرثقیل برجی و پایه تثبیت و موتور تاور کرین با بیش از نیم قرن تجربه در کنار شما ایستاده ایم .برای خرید تاور کرین و فروش تاور کرین به جای درستی آمدید . برخی از همکاران ما با عرضه غیر مستقیم تاور کرین جرثقیل برجی فعالیت دارند ولی اسد ماشین انحصاری و دسته اول می باشد. در همین بخش شما رو با چند نوع شرکت فروش تاور کرین و حوادث سقوط تاور کرین و علت آن آشنا می کنیم شرکت هایی زیادی این خدمات را ارائه میدهند شرکت اسد ماشی این خدمات رو به صورت تضمینی از صفر تا صد کنار شما خواهد بود

آدرس ما :

تهران ، پاسداران ، کوهستان ۱ ، پلاک ۷

۰۲۱-۲۲۷۷۹۹۱۰ ۰۲۱-۲۲۷۷۹۹۲۰ ۰۲۱-۲۲۷۷۹۹۳۰

آدرس انبار:

رباط کریم،میدان امام خمینی،به سمت حسن آباد،نوده دوم،انبار اسد ماشین

۱۴ پاسخ

  1. سلام ممنون از ریاست انجمن تاورکرین بابت این سایت
    شما فقط اسانسور کارگاهی الیماک کار میکنید . یا برند های دیگه رو هم میتونید بفروشید یا اجاره بدید من چند تا اساسنسور کارگاهی و تاور دارم خواستم ببنیم نحوه ی کار چطور هست ایا می تونید برایم اجاره بدید درصد بهم بدید.

  2. سلام بنده چندین بار کامنت گذاشتم برای آسانسور ولی هیچ خبری نشده فکر کنم شرکت شما خدمات ضعیفی داشته باشه یه قیمت خواستیم ؟

    1. با سلام ما تمام کامنت ها رو چک کردیم شما اولین بارتون هست که کامنت گذاشتید
      دوم اینکه تمام شماره های دفتر و انبار داخل سایت هست میتوانید برای استعلام قیمت روز تماس بگیرید . قیمت ثابتی نداره که داخل وب سایت قرار بدیم

  3. سلام وقت بخیر شرکت ما دو تا از آسانسورهای کارگاهی رو از یه شرکت دیگه خریداری کرده لطفا نقشه فونداسیون آسانسور را از کجا می تونم تهیه کنم . ممنون

    1. سلام و عرض ادب خود شرکت به همراه کاتالوگ بهتون نقشه رو میده چون هر برندی نحوی نصب جداگانه ایی ارائه میده ولی در کل این سیستم استاندارد دارد.

  4. باسلام و خسته نباشید،میخواستم ببین اقلام یدکی و مصرفی(الکتروموتور،پاراشوت،…)آسانسور آلیماک رو موجود دارید یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *