تاورکرین 10 تن

تاورکرین 10 تن

تاورکرین 10 تن

امروزه شرکت های مختلفی اقدام به تولید تاورکرین 10 تن کرده اند و چین هم کشوری نیست که محصولی باشد و تولیدکننده آن نباشد . ولی بهترین مدل مناسب پروژه شما کدام است و کدام برند معروف این صنعت به درد شما میخورد ؟ در اینجا میتوانید انواع تاورکرین رو ببنید و انتخاب کنید ولی اگر نیاز به جرثقیل برجی 10 تن دارید با ما در این مقاله همراه باشید تا شرح کاملی از این جرثقیل برجی با وزن 10 تن را به شما معرفی کنیم .

 

تاور کرین مناسب برای پروژه

انتخاب تاور کرین مناسب برای پروژه از امور اولیه است که ذهن سازندگان را مشغول می کند. این  مسئله باید به طور دقیق و با اگاهی کامل انجام شود تا بهترین انتخاب برای شما باشد. تاور گرین مناسب شما باید از فیلتر های بسیاری بگذرد تا در راس انتخاب شما قرار گیرد. در ابتدا شما باید به شرایط محیطی پروژه دقت کنید. اب و هوا را نیز دست کم نگیرید.

این عامل یکی از تاثیر گذار ترین عوامل بر کیفیت و ماندگاری تاور کرین شما است. زمین محل پروژه نیز از سایر عوامل حائز اهمیت است. هموری زمین و میزان رطوبت زمین و اب و هوا از سایر عوامل تاثیر گذار بر پروژه است. ارتفاع و فاصله افقی تاور کرین را سنجیده و با پروزه خود قیاس کنید.

میانگینی از میزان بار قابل حمل تاور کرین پیدا کرده و بر اساس این میانگین ظرفیت تاور کرین را انتخاب کنید. این میانگین بسیار حائز اهم.یت است. از ان جا که اگر تاور کرینی با ظرفیتی بالا تر از این میانگین تهیه کنید، اتلاف ای در هزینه کرده اید و اگر ظرفیت شما پایین تر از میزان این پروژه باشد، از ماندگاری تاور کرین شما می کاهد. کارشناسان یگانه کرین اماده خدمت گذاری به شما در زمینه انتخاب تاور کرین مناسب برای پروژه خواهند بود.

 

اجزای تاور کرین

دستگاه جرثقیل برجی یکی از مهم‌ترین وسایل برای ساخت و ساز برج‌های بلند و ساختمان‌های بزرگ است. این دستگاه شامل اجزای متعددی است که هر کدام نقش مهمی در عملکرد و کارایی آن دارند. در ادامه به معرفی اجزای این دستگاه پرداخته خواهد شد.

  1. بالابر: بالابر یا هویه دستگاه جرثقیل برجی‌ مسئول حرکت بار و باربری به ارتفاع مورد نیاز است. این قسمت از دستگاه شامل قسمت‌هایی مانند موتور، چرخ‌ها و بخشی از سیستم بالابری است.
  2. بام تاور: بام جرثقیل برجی‌ قسمتی از دستگاه تاورکرین است که مسئول تحمل بار و تعیین محل نصب بالابر است. این قسمت شامل ستون‌ها، میله‌ها و پایه‌های بتنی است که مستحکم‌ترین بخش دستگاه جرثقیل برجی‌ محسوب می‌شود.
  3. بازوی جرثقیل برجی‌: بازوی جرثقیل برجی‌ بخشی از دستگاه تاورکرین است که مسئول حمل و نقل بارها به سمت بام تاور و محل نصب بار در ارتفاع مورد نظر است. این قسمت شامل میله‌ها و چرخ‌هایی است که باعث حرکت آسان و بهبود عملکرد دستگاه جرثقیل برجی‌ می‌شوند.
  4. صفحه کنترل: صفحه کنترل بخشی از دستگاه تاورکرین است که مسئول کنترل عملیات دستگاه از طریق سیم‌ها و کنترل‌های مخصوص است. این قسمت شامل کنترل‌های حرکت، کنترل ارتفاع و سرعت بالابر و سیستم ضد سقوط است.
  5. سیستم تعلیق: سیستم تعلیق قسمتی از دستگاه جرثقیل برجی‌ است که مسئول نگهداری تاور را بر عهده دارد.

اگر سیستم برق و وسایل مورد نیاز برای روشن کردن تاور کرین نیاز دارید میتوانید مقاله برق تاور کرین چیست؟ را مطالعه کنید.

معرفی تاورکرین 10 تن

از این تاور کرین برای پروژه های کوچک سختمانی استفاده می شود . تاورکرین 10 تن همان طور که از نامش پیداست قابلیت جابه جایی حداکثر 10 هزار کیلو گرم است (10 تن) می باشد . با طول جیب ۵۵ متر و قدرت باربری در نوک فلش 2100 کیلوگرم می باشد. تامین قطعات و لوازم جانبی به همراه سکشن ارتفاعی این مدل جرثقیل برجی نیز توسط شرکت اسد ماشین انجام می گیرد.

تاور کرین 10 تن H25، یک تاور کرین با تناژ متوسط ‌در نظر گرفته می‌شود. دستگاه تاورکرین H25  را می‌توان در سازه‌های با ابعاد متوسط استفاده کرد. این نوع جرثقیل برجی توانایی بلند کردن 10 تن بار را دارد و همچنین این دستگاه قابلیت خود ارتقای را دارد.

 

ویژگیهای تاورکرین 10 تن

قابلیت برداشتن وزرن حداکثر 10 تن یا 10000 کیلو گرم

جابه جای مونتاژ و دمونتاژ آسان

مناسب برای برج سازی و پروژه های متوسط

قیمت مناسب

 

قیمت تاور کرین 10 تنی

قیمیت تاور کرین ها به نسبت ارتفاع تاور کرین، برند تاور کرین، طول بازو، میزان ظرفیت قابل حمل و ویژگی های متمایز ان متفاوت است. تاور کرین های 10 تنی نیز قیمت های متفاوتی دارند. این تفاوت قیمت به علت طول بازو، میزان خود ایستایی، ارتفاع موجود، میزان بهره برداری، انتهای بازو، میزان برق مصرفی، سال ساخت و برند است. بنابر این نمی توان قیمتی ثابت برای ان تعیین کرد.

از دیگر عوامل مورد اهمیت در قیمت می توان به شرکت فروشنده، میزان خدمات ارائه دهنده و نو یا دست دو بودن ان اشاره کرد. تاور کرین 10 تنی ما بین تاور کرین ها با تناژ بالا قرار می گیرد. موردی مناسب برای اکثر پروژه های ساختمانی است. حمل انواع مصالح و وسایل صنعتی با ان اسان و راحت است.

جنس قطعات تاور کرین نیز بسیار اهمیت دارد. زیرا در صورت کیفیت جنس پایین ساییش قطعات زود تر اتفاق می افتد. شما می توانید تهیه و تضمین کیفیت تاور کرین خود را به تیم مجرب یگانه کرین بسپارید. یگانه کرین تاور کرین های 10 تنی را در برند های متفاوت و انواعی متنوع تولید کرده و با بهترین خدمات رسانی و بالا ترین کیفیت ها به دست شما می رساند.

 

ایمنی و نصب

تاورکرین ها داری ستون افقی ریلی هستند که از انتهای آنها وزنه متصل میگردد این کار برای حفط تعادل می باشد جرثقیل برجی 10 تن هم از این قاعده مستثنی نیست و نکته مهم برای خرید تاورکرین همین موضوع هست که طول استفاده از تاور متفاوت است به طوری که هر چقدر به نوک تاور مصالحی که میخواد بلند کنه نزدیک تر باشه وزن تحمل بار کمتر می باشد .

در پروژه هایی که ارتفاع سازه بیشتر از تاور کرین می باشد حتما باید از سیستم کمربند یا همان آنکاراژ استفاده شود. برای باربرداری بهتر است از سیم بکسل مناسب و یا تسمه باربرداری مخصوص استفاده شود و به هیچ عنوان از زنجیر برای باربرداری استفاده نشود.

یکی از اصلی ترین خدمات اسد ماشین مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین می باشد. اسد ماشین تنها نماینده پتین در ایران میتواند شما رو در امر یاری کند مشاوره و اجرا .

مختصری در باره ما شرکت اسد ماشین

شرکت اسد ماشین وارد کننده و بزرگ ترین عرضه کننده انواع تاور کرین در ایران و همچنان عرضه کننده انواع برند های تاور کرین یا جرثقیل برجی و پایه تثبیت و موتور تاور کرین با بیش از نیم قرن تجربه در کنار شما ایستاده ایم . برخی از همکاران ما با عرضه غیر مستقیم تاور کرین جرثقیل برجی فعالیت دارند ولی اسد ماشین انحصاری و دسته اول می باشد. در همین بخش شما رو با چند نوع از خدمات شرکت فروش تاورکرین و اجاره تاورکرین و خرید تاورکرین حوادث سقوط تاور کرین و علت آن آشنا می کنیم شرکت هایی زیادی این خدمات را ارائه میدهند شرکت اسد ماشی این خدمات رو به صورت تضمینی از صفر تا صد کنار شما خواهد بود

 

آدرس تماس با ما :

تهران ، پاسداران ، کوهستان ۱ ، پلاک ۷

۰۲۱-۲۲۷۷۹۹۱۰ ۰۲۱-۲۲۷۷۹۹۲۰ ۰۲۱-۲۲۷۷۹۹۳۰

آدرس انبار:

رباط کریم،میدان امام خمینی،به سمت حسن آباد،نوده دوم،انبار اسد ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *